Legestue

Desværre aflyst i øjeblikket pga. corona

Når jeres barn skal starte i  vuggestuen, får i ca. en måned før opstart, en invitation til at komme i legestue. Legestuen er hver onsdag fra kl. 9.30-10.30

Formålet er, at både I og jeres barn kan "snuse" lidt til vuggestuelivet og få en fornemmelse at hvad det vil sige at gå i vuggestue.

Der er ikke tale om indkøring, hvor I forlader jeres barn, men blot en hyggelig time, hvor I kan møde noget af personalet, og blive fortrolige med huset og få lidt information om alt der har betydning når I skal til at aflevere jeres barn.

Jo mere trygge og rolige I er når jeres barn skal starte op - jo nemmere er det også for jeres barn :)

Legestuen er udelukkende et tilbud, og det er helt op til jer om I har lyst til at deltage. Legestuen er uden tilmelding, og man kommer bare de onsdage det passer.